فصل مدارس که شروع می‌شود اغلب والدین دغدغه تغذیه فرزندان خود را دارند. اکثر بچه‌ها علاقه به تنقلات دارند و این خود معضلی برای والدینشان است. میان وعده‌هایی که مغذی و مفید باشد و بتواند فاصله صبحانه تا ناهار را پر کند کم نیستند. در ادامه می‌توانید چند خوردنی مناسب پیدا کنید.

خرما

خرما

خرما آنقدر مفید است که توصیه می‌شود هر روز به فرزند خود خرما بدهید. این میوه انواع و اقسام مختلفی دارد که می‌تواند برای هر نوع ذائقه‌ی غذایی یک مدل باب میل خودتان یا فرزندتان پیدا کنید.

محققان از خواص خرما در بازگشت انرژی به بدن زیاد گفته‌اند. هر 100 گرم خرما شامل حدود 227 کالری، 64 میلی گرم کلسیم و 75 گرم کربوهیدرات می‌باشد. غنی از آنتی اکسیدان‌ها است، که باعث می‌شود از آسیب سلولی جلوگیری شود و در برابر التهاب محافظت کند. اتفاقاً خرما حسابی به کار دختران هم می‌آید. عموماً بدن دختران نیاز بیشتری به آهن دارد.

مسأله بعدی قضیه تمیز نگه داشتن کوله‌ی بچه‌هاست، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم خرمای خشک بگیرید. خرمای خشک حتی اگر کیف‌ بریزد، هیچ نگرانی‌ای برای‌تان بوجود نمی‌آورد.

خرما

انجیر

انجیر میوه‌ای است که هم خشک آن و هم تازه آن مناسب است. پزشکان طب سنتی خوردن این میوه خوشمزه را بسیار سفارش کرده‌اند. هر 100 گرم انجیر حدود 74 کالری دارد و از 242 میلی گرم پتاسیم و 750 میلی گرم پروتئین تشکیل شده است. از جمله خواص انجیر می توان به درمان مشکلات معده، سلامت قلب و چشم، تقویت استخوان ها و کمک به درمان بی‌خوابی اشاره کرد.

برای سفارش خرما و انجیر طبیعی میتوانید از این لینک اقدام کنید.